Ogłoszenie naboru lekarze wyznaczeni z dnia 04.11.2024

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
4 listopada 2024

Ogłoszenie

o potrzebie dokonania wyznaczeń lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych i osób do wykonywania czynności pomocniczych na terenie powiatu ełckiego
na 2025 r.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ełku w związku z art. 16 ust.1 pkt 1-2 oraz art. 16 ust. 1a ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2024.12 t.j.) ogłasza nabór kandydatów niebędących pracownikami Inspekcji do wykonywania czynności urzędowych w ramach umowy zlecenia

          

INSPEKCJA WETERYNARYJNA

POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII

                  w Ełku

         Kamila Markowska

      

          Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46,19-300 Ełk

tel.:  (87) 610-23-7,  fax: (87) 621-63-65,  e-mail:  piwelk@elk.piw.gov.pl,  www.elk.piw.gov.pl

 

Ogłoszenie

o potrzebie dokonania wyznaczeń lekarzy weterynarii do wykonywania czynności              urzędowych i osób do wykonywania czynności pomocniczych na terenie powiatu ełckiego
na 2025 r.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ełku w związku z art. 16 ust.1 pkt 1-2 oraz art. 16 ust. 1a ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2024.12 t.j.) ogłasza nabór kandydatów niebędących pracownikami Inspekcji do wykonywania czynności urzędowych w ramach umowy zlecenia

 

 

Rodzaj, zakres i miejsce wykonywania czynności:

 

  1. Szczepień ochronnych lub badań rozpoznawczych – 5 osób
  2. Sprawowania nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt - 5 osób
  3. Badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia - 5 osób
  4. sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków
    i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, o których mowa w ust. 1.2-1.4 i 1.6 załącznika I do rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady
    z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny
    w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,
    55, z późn. zm. - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14), zwanego dalej "rozporządzeniem nr 853/2004", w tym badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru
    nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów o ochronie zwierząt (w tym badania na użytek własny) w:

Animex FOODS Sp. z o.o. O/Ełk, teren powiatu ełckiego  (30 osób)

  1. Pobieranie próbek do badań w:

Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk, Wild Sp. z o.o. w Ełku, teren powiatu ełckiego (18 osób)

  1. Badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni w:

 Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk, teren powiatu ełckiego (15 osób)

  1. Sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianie wymaganych świadectw zdrowia w:

 Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk  (3 osoby)

Magazyn Centralny ul. Produkcyjna 3 w Ełku (4 osoby)

  1. Badanie mięsa zwierząt łownych w:

 Wild Sp. z o.o. w Ełku (2 osoby)

  1. Prowadzenie kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt – (2 osoby)
  2. Czynności pomocnicze przy badaniu zwierząt rzeźnych i mięsa w:

 Animex Foods  Sp. z o.o. O/Ełk (4 osoby)

Wymagania konieczne do wykonywania czynności o których mowa w pkt od 1 do 10 powinny odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia.

  1. Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej wraz z załącznikami oraz:

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- prawo wykonywania zawodu lekarza (aktualne zaświadczenie z Izby Lekarsko-Weterynaryjnej),

- dokumenty potwierdzające kwalifikacje określone w przepisach UE oraz prawie krajowym,

- dyplom specjalisty z danej dziedziny.

  1. Oświadczenie zleceniobiorcy.
  2. Oświadczenie ULW.
  3. Oświadczenie kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt.

Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

W przypadku lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji, świadczących usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt, wyznaczenie lekarza weterynarii następuje po uzyskaniu zgody kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt, w ramach którego lekarz ten świadczy usługi weterynaryjne.

Wzory wymaganych dokumentów do pobrania: dok. 1, dok. 2, dok. 3dok.4

Osoby zainteresowane powinny złożyć w/w dokumentację w  terminie do 25.11.2024 r.

  1. w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46
    w godz. 7:00 – 15:00
  2. drogą mailową na adres: piwelk@elk.piw.gov.pl
  3. listownie na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46, 19-300 Ełk
  4. poprzez platformę ePUAP, adres skrytki: piwwelku/SkrytkaESP

Termin realizacji umowy:  01 stycznia 2025 r. – 31 grudnia 2025 r.

Rozpatrywanie wniosków odbędzie się komisyjnie w terminie do 14 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń. Komisja  po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi listę wyznaczonych kandydatów do wyznaczenia spełniających wymogi określone przepisami prawa oraz upubliczni wyniki postępowania.

Wykonywanie czynności, o których mowa powyżej, następuje po zawarciu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Ełku z osobą wyznaczoną stosownej umowy -zlecenia.

Podstawę wyznaczenia stanowi decyzja administracyjna Powiatowego Lekarza Weterynarii w Ełku określająca rodzaj, miejsce i zakres czynności przekazanych do wykonania. Praca w systemie trzyzmianowym.

Zastrzega się prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyn.

 

Ełk, dnia 04.11.2024 r.

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:PIW Ełk
Data utworzenia:2024-11-04
Data publikacji:2024-11-04
Osoba sporządzająca dokument:Agnieszka Polowiec
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:264