Ogłoszenie naboru lekarze wyznaczeni z dnia 04.11.2024
Ogłoszenie
o potrzebie dokonania wyznaczeń lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych i osób do wykonywania czynności pomocniczych na terenie powiatu ełckiego
na 2025 r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ełku w związku z art. 16 ust.1 pkt 1-2 oraz art. 16 ust. 1a ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2024.12 t.j.) ogłasza nabór kandydatów niebędących pracownikami Inspekcji do wykonywania czynności urzędowych w ramach umowy zlecenia
INSPEKCJA WETERYNARYJNA
POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII
w Ełku
Kamila Markowska
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46,19-300 Ełk
tel.: (87) 610-23-7, fax: (87) 621-63-65, e-mail: piwelk@elk.piw.gov.pl, www.elk.piw.gov.pl
Ogłoszenie
o potrzebie dokonania wyznaczeń lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych i osób do wykonywania czynności pomocniczych na terenie powiatu ełckiego
na 2025 r.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ełku w związku z art. 16 ust.1 pkt 1-2 oraz art. 16 ust. 1a ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2024.12 t.j.) ogłasza nabór kandydatów niebędących pracownikami Inspekcji do wykonywania czynności urzędowych w ramach umowy zlecenia
Rodzaj, zakres i miejsce wykonywania czynności:
- Szczepień ochronnych lub badań rozpoznawczych – 5 osób
- Sprawowania nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt - 5 osób
- Badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia - 5 osób
- sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków
i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, o których mowa w ust. 1.2-1.4 i 1.6 załącznika I do rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady
z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny
w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,
55, z późn. zm. - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14), zwanego dalej "rozporządzeniem nr 853/2004", w tym badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru
nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów o ochronie zwierząt (w tym badania na użytek własny) w:
Animex FOODS Sp. z o.o. O/Ełk, teren powiatu ełckiego (30 osób)
- Pobieranie próbek do badań w:
Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk, Wild Sp. z o.o. w Ełku, teren powiatu ełckiego (18 osób)
- Badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni w:
Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk, teren powiatu ełckiego (15 osób)
- Sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianie wymaganych świadectw zdrowia w:
Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk (3 osoby)
Magazyn Centralny ul. Produkcyjna 3 w Ełku (4 osoby)
- Badanie mięsa zwierząt łownych w:
Wild Sp. z o.o. w Ełku (2 osoby)
- Prowadzenie kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt – (2 osoby)
- Czynności pomocnicze przy badaniu zwierząt rzeźnych i mięsa w:
Animex Foods Sp. z o.o. O/Ełk (4 osoby)
Wymagania konieczne do wykonywania czynności o których mowa w pkt od 1 do 10 powinny odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej wraz z załącznikami oraz:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- prawo wykonywania zawodu lekarza (aktualne zaświadczenie z Izby Lekarsko-Weterynaryjnej),
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje określone w przepisach UE oraz prawie krajowym,
- dyplom specjalisty z danej dziedziny.
- Oświadczenie zleceniobiorcy.
- Oświadczenie ULW.
- Oświadczenie kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt.
Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
W przypadku lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji, świadczących usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt, wyznaczenie lekarza weterynarii następuje po uzyskaniu zgody kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt, w ramach którego lekarz ten świadczy usługi weterynaryjne.
Wzory wymaganych dokumentów do pobrania: dok. 1, dok. 2, dok. 3, dok.4
Osoby zainteresowane powinny złożyć w/w dokumentację w terminie do 25.11.2024 r.
- w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46
w godz. 7:00 – 15:00 - drogą mailową na adres: piwelk@elk.piw.gov.pl
- listownie na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46, 19-300 Ełk
- poprzez platformę ePUAP, adres skrytki: piwwelku/SkrytkaESP
Termin realizacji umowy: 01 stycznia 2025 r. – 31 grudnia 2025 r.
Rozpatrywanie wniosków odbędzie się komisyjnie w terminie do 14 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń. Komisja po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi listę wyznaczonych kandydatów do wyznaczenia spełniających wymogi określone przepisami prawa oraz upubliczni wyniki postępowania.
Wykonywanie czynności, o których mowa powyżej, następuje po zawarciu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Ełku z osobą wyznaczoną stosownej umowy -zlecenia.
Podstawę wyznaczenia stanowi decyzja administracyjna Powiatowego Lekarza Weterynarii w Ełku określająca rodzaj, miejsce i zakres czynności przekazanych do wykonania. Praca w systemie trzyzmianowym.
Zastrzega się prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyn.
Ełk, dnia 04.11.2024 r.
Załączniki
- Dokument_nr_1 (24.88 KB)
- Dokument_nr_2 (13.31 KB)
- Dokument_nr_3 (14.38 KB)
- Dokument_nr_4 (12.73 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | PIW Ełk |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-11-04 |
Data publikacji: | 2024-11-04 |
Osoba sporządzająca dokument: | Agnieszka Polowiec |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 264 |